Добре дошъл в freedrift.net, тук ще намериш всичко за Live For Speed.
Приятна игра от екипа на freedrift.net



 
НачалоИндексРегистрирайте сеВход

Share | 
 

 Историята на най-великия рейсинг симулатор

Предишната тема Следващата тема Go down 
АвторСъобщение
I'm King
Редовен
Редовен
avatar

Брой мнения : 614

ПисанеЗаглавие: Историята на най-великия рейсинг симулатор   Нед 3 Апр 2011 - 21:49

Live for Speed
Live for Speed (LFS) Е състезателни симулатор разработени от лице, три екипа от Scawen Робъртс, Ерик Бейли, и Виктор ван Vlaardingen. Основният акцент е да се осигури реалистичен опит състезания за онлайн мултиплейър игра и да се позволи един играч раси срещу AI автомобили. Потребител мога поставям лични висшия които след това могат да се качват на LFSWorld в hotlap режим, и да вземат шофьорски курсове в "обучение" режим.

LFS е изцяло разпространяват по Интернет. Може да бъде изтеглен и инсталиран безплатно от официалния сайт, но отключване на всички функции, изисква закупуване на разрешително. Без лиценз да функционира като черта-ограничен демо, като само една писта и три коли на разположение.

Releases
Играта има за цел да бъдат пуснати в три части, S1 (Етап 1), S2 и S3. Всеки етап ще включва подобрения в много области, като физика модел, графика и звук. Технически подобрения, въведени при всеки нов етап остава на разположение за предишните етапи, както и с основната разлика между етапите са допълнителни коли и писти, както и максималният брой на участниците, свързани с сървър. Собствениците на всеки етап също са в състояние за достъп до сървъри за предишните етапи, и демо сървъри.

Напълно работещи, търговски, алфа версия на LFS S2 е пусната на 24 юни 2005 година. Най-новите пластир е пусната на 25 ноември, 2009.

Симулация
Наред с другите неща, физика на двигателя симулира гумите, окачването, аеродинамика, На задвижващата, няколко вида скоростна кутия, съединител прегряване, повреда на автомобила, и двигателя щети. Гумата модел ще се предлага динамична износване, динамичните мръсотия, плоски петна, горещи точки и гуми деформация стена.

Играта
LFS функции принос за подпомагане на волани, мишки, клавиатури, джойстици, или gamepads.

Раси могат или да бъдат определени до края на определен период от обиколки, или да бъде определен да се кандидатира за определен период от време, както се вижда издръжливост състезателни. Налице е подкрепа за зареждане с гориво и гуми промени в яма спира и средата на състезанието корекция на яма стратегия. Pit платно ограничения на скоростта от 80 км / ч (50 mph) се привеждат в изпълнение със санкции, подобни на тези, наблюдавани в реално моторните спортове, включително шофиране прозрачен, спрете и си отиват, или времето санкции. Стартиране мрежи могат да се определят на случаен принцип, от довършителните позиции през предходната раса, или от резултатите в трудовия стаж преди състезанието.

А обучение режим е включен, за да се запознаят с водачи шофьорски умения и работа характеристики на всеки автомобил. Уроците обхващат теми като завой, газта и управление на спирачките, както и преговори опоненти. За да мине всеки урок, урок трябва да бъде завършен в рамките на определен набор от цели. Те са организирани, както в комплект, по една за всяка кола и подредени от бавно към бързо. Всеки урок трябва да бъде завършен преди да премине към следващата, обаче, завършването им не е необходимо да отключите колата, тъй като всички са на разположение във всеки друг режим от самото начало.

Автомобили
В S2 съобщение предлага общо 21 различни превозни средства. Те варират от начинаещи-приятелски модели на леките автомобили, по-подходящи за играчи с повече опит. Налице е широк спектър мощност, като се започне от по 100 HP до над 700 к.с.. Автомобилите варират от измислени спортни коли, GT DTMПодобни на състезателни коли и бивш JGTC серия автомобили на пътя правна хечбек. В измислен описа автомобила на живо за скорост S2 включва:

UF1000, С 41 кВт (55 к.с.) supermini захранва от 1.0L вградени и четири двигателя и с дизайн, подобен на този на оригинала Мини превозно средство. А 134 кВт (180 к.с.) GTR вариант с по-широк път и ролбар също е включена в играта.
XF GTi, 86 кВт (115 к.с.) предно задвижване хечбек захранва от 1.3L вградени и четири двигателя. В 172 кВт (230 к.с.) версия GTR е наречен XF GTR и функции няколко аеродинамични подобрения, широк път, и свърталище преобръщане.
XR GT, Една задвижване на задните колела Sports Coupe задвижван от 1.8-литров вградени и четири двигателя, произвеждащи 104 кВт (140 к.с.). Живея за скорост също така включва Turbo версия на този автомобил с един малко по-голям двигател и турбокомпресори, както и GTR версии с драматично с повишена мощност (365 kw [490 к.с.]) и много аеродинамични подобрения. В S2.Z28 пластир даде на улицата версии на XR антиблокиращи спирачки и нови джанти.
LX серията, Две задни задвижващи колела превозни средства, наподобяващи известния Caterham Седем спортен автомобил. Те извличат техните наименования от броя на цилиндрите в двигателя, а LX4 се захранва от същия двигател като XF GTI, докато LX6 получава своята мощност от 1.8-литров Вграден и шест двигателя производство на 142 кВт (190 к.с.) и е с загребвам в капака на помощ за охлаждане.
RB4 GT, Една задвижване на четирите колела Sports Coupe, задвижвани от същия турбо вградени и четири като XR GT Turbo и наподобяващ няколко коли в реалния свят, включително Toyota По-горе, Porsche 911 Turbo, Както и Subaru Impreza.
FXO Turbo, Една плоски и четириТяга, предни задвижващи колела Спорт компактен с мощност от 175 кВт (234 к.с.). В FXO GTR включва четири задвижващи колела и аеродинамични подобрения, както и по-широк, по-ниска позиция.
FZ50, Един двуместен автомобил, задни задвижващи колела спортни коли, задвижвани от един атмосферно пълнене 269 кВт (360 к.с.) плоски и шест двигателя , че е изключително подобен на Porsche 911. Това е единственият автомобил в играта настрана от BMW Заубер F1, за да разполагат с система за тракшън контрол. В FZ50 GTR различава от улицата вариант почти по същия начин други GTRs правя; аеродинамични подобрения, свалени, разширени позиция и ролбар. Поради своята прилика с по 911, изпълнението на FZ50 GTR е подобен на този на 911 GT3 RSR.
Формула XR, Една отворен колело надбягване, задвижвани с атмосферно пълнене, 2.0L вградени и четири производство на 142 кВт (190 к.с.). В XR е comprable, макар и леко да се чувствате в изпълнение на Формула БМВ, също са включени в играта.
Формула V8, Един 3.0L, 335 кВт (450 к.с.) V8Задвижвани с отворен колело надбягване, който съвпада с Формула Едно автомобили в края на 1990-те.
Докато LFS колата селекция включва главно измислена автомобили, то също има пет недвижими официално лицензирани автомобили:

BMW Заубер F1.06
Формула BMW
Университета "Макгил"Е Формула SAE (Във връзка с McGill Racing Team)
Valmet RaceAbout, '2003 понятие спортен автомобил Дизайн Хелзинки политехнически стадиони
Volkswagen Scirocco (Обявена за в S3 версия на играта, но все още не са освободени)

Песни
LFS има седем различни измислени области песен, включително и един Вдъхновен от източната и централната част Лондон, Един на базата на Ямайски околна среда и един близо до Киото, Япония. Всяка една от тях има няколко различни конфигурации и всеки от тези може да се насърчава и в обратна конфигурация. Общо има 54 конфигурации, включително три Rallycross писти. В допълнение, потребителите могат да създават свои собствени потребителски оформления използват шишарки и други предмети, с по време на игра autocross редактор на две среди паркинга в играта са полезни за създаване на такива планове.

Intel Racing обиколка и V1 първенство
LFS е използван в Intel Racing обиколки, конкурсът подредени в Германия през 2007 г. с чисто нов BMW Z4 автомобила като голямата награда за победителя. Благодарение на Intel Racing обиколка, BMW Заубер F1 бе въведена в играта.

LFS е свързана и с V1 първенство, което стартира през 2008 г. и е показано по телевизията в Обединеното кралство. V1 първенство е състезание, организиран от компания, наречена V1 първенство Limited, чиято цел е да открият нови Британски пилот талант. LFS ще се използва като част от процеса за избор на драйвер, в допълнение към физически и психически тестове преди тестване в реално автомобили. При успех в V1 първенство, на претендент придобива една седалка в Racing Team и трябва напълно да ангажират да имат кариера в моторните спортове.

Благодарение на това сътрудничество с V1 първенство, LFS придобие лиценз за използване на Формула BMW автомобила и да се помогне на това моделиране на играта. Възможност за добавяне Rockingham Мотор Спидуей LFS да дойде чрез контакт от V1 първенство, както и на железния път е обявен за част от S3 съдържание.

Лайпциг Games Convention 2008 и VW Scirocco
LFS е бил използван от Turtle приеми и Volkswagen за да покажат новите Scirocco в Лайпциг Games Convention през 2008 година. А конкуренцията използване LFS се проведе и наградата е истинска кола Scirocco. В съобщение на Scirocco на живо For Speed е насрочена за 19-та 2008 декември, Въпреки това то е забавено за неопределено време поради неочаквани грешки в последната кръпка и с Scirocco себе си, принуждавайки екип LFS за римейк на система на окачване.

LFSWorld
LFS интегрира с LFSWorld.net, в реално време, всеобхватен статистика уебсайт и база данни с онлайн кожа подкрепа. Всеки състезател е онлайн статистика раса се събират включително и на-добрите от тях лични обиколка, обиколка брой, разстоянията, изминати и количеството гориво, изгорено. Потребителите могат да видите статистиката други състезатели "и изтегляне на техните hotlaps, както добре. Също така е включена в база данни на Общността формира екипи. Освен това, там е официален световен рекорд диаграма време на обиколка, когато състезателите могат да качват hotlaps, която съществува на песен и кола. Потребителите могат също така да качите свои кожи колата на сайта, откъдето кожи след това автоматично се изтеглят, ако е необходимо по време на игра на други играчи.

Отзиви и награди
PC Gameworld на 2003 преглед на живо за скорост S1 Валтер препятствие вкара 89 процента и каза: "Много силни симулация, която предлага забавно и високо ниво на реализъм."[7]

Джъстин Kranzl на APC Списание нарича S1 съобщение "Най-добрите PC състезателни симулатор някога."[Позоваването е необходимо]

Pelit 2004 прегледа списанието на S1 съобщение на LFS "от Мика Aarila вкара 92/100 и каза, "Салон автомобили и щателен симулация. Абсолютни сметана на културата." (безплатен превод от финландското)[8]

е Bytesector.com за 2005 г. преглед на S2 съобщение каза "Нищо друго, освен да ходят на една песен всъщност сравнява с опит. Живо за скорост е с далеч, най-интензивна и трудна игра, което някога съм играл."[9]

През 2005 г., AutoSimSport Списание даде LFS им "Най-добра симулация" възлагане и Blackhole автомобилен уебсайт читателите гласуваха да се даде LFS следните награди:[10]

BHM "Игра на годината"
BHM "Най-добър мултиплейър" Награда
BHM "Най-добра физика" Награда
Върнете се в началото Go down
http://www.freedrift.net/
free_drift
Създател
Създател
avatar

Брой мнения : 2040

ПисанеЗаглавие: Re: Историята на най-великия рейсинг симулатор   Нед 3 Апр 2011 - 22:03

BHM "Игра на годината"
BHM "Най-добър мултиплейър" Награда
BHM "Най-добра физика" Награда



просто....няма смисъл да се коментира!

________________________________________________________________________________________________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
бутам всеки ден напред,от дъното-до върха,сега съм по-висок от самолет!
Върнете се в началото Go down
http://www.freedrift.net
 
Историята на най-великия рейсинг симулатор
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
 :: Основен форум :: Новини-
Идете на: