Добре дошъл в freedrift.net, тук ще намериш всичко за Live For Speed.
Приятна игра от екипа на freedrift.net
Добре дошъл в freedrift.net, тук ще намериш всичко за Live For Speed.
Приятна игра от екипа на freedrift.net
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
НачалоИндексПоследни снимкиРегистрирайте сеВход

 

 ROTA DCB Series 2012

Go down 
АвторСъобщение
Ruben
Нов потребител
Нов потребител
Ruben


Брой мнения : 72

ROTA DCB Series 2012 Empty
ПисанеЗаглавие: ROTA DCB Series 2012   ROTA DCB Series 2012 EmptyНед 19 Авг 2012 - 10:20

[You must be registered and logged in to see this image.]

Facebook Страница: [You must be registered and logged in to see this image.]

Организатори: Drift Tigers and DriftMonkey Teams

Съдий: DM-Ruben, ÐTAmFeTaMiN

Календар:
Рунд1: [You must be registered and logged in to see this link.] - София - Кремиковци
Дата: Неуточнена
Час:

Рунд2: [You must be registered and logged in to see this link.] - Видин - Летище
Дата: Неуточнена
Час:

Рунд3: [You must be registered and logged in to see this link.] - с. Калояново - писта Дракон
Дата: Неуточнена
Час:

Рунд4: Трасето е в разработка
Дата: Неуточнена
Час:

Рунд5: Трасето е в разработка
Дата: Неуточнена
Час:

Моля темата да се следи редовно от избраните състезатели!!!
И прочетете цялата тема за да сте напълно наясно с начина на оценяване на съдиите и критериите,
които се изискват.Всичко е много подробно описано!


Състезатели:

Избраните пилоти карат през целият шампионат и не се допускат други освен тях!

Пилоти - са задължени винаги да са написали състезателният си номер с БЯЛО пред ника си!
Автомобили - XRT,FZ5,RAC,LX6
Преди всеки рунд ще бъдат казвани ограниченията на автомобилите.
Критерии по автомобилите:
Температура на гумите не повече от 100 градуса.
Гуми отпред - ШОСЕ_НОРМАЛНИ
Гуми отзад - ШОСЕ_НОРМАЛНИ
Добавено тегло - до 50 кг.

РЕГЛАМЕНТ
ROTA DCB Series 2012


2 Оценяващи ръна счита се по-добрият.

1. Външен вид на автомобила - Задължително на всеки автомобил се поставят 4 (четири) стикера на основния спонсор на шампионата - ROTA. Четирите стикера се поставят задължително в четирите края на автомобила (на всеки калник по един стикер с малък
размер: [You must be registered and logged in to see this link.] ). Автомобила трябва да има всички елементи от външния си вид да изглеждат професионално и с добър външен вид.

2. Правило 5 минути – Процесът на батъл се стартира в момента в който бъдат обявени двамата пилоти. От този момент в рамките на не повече от 5(пет) минути и двата автомобила трябва да заемат позициите си на стартовата линия. В която и да е част от батъла правилото продължава да важи: загрявка, първи рън, втори рън или внезапна смърт. Правилото за 5 минути е приложимо само веднъж с един и същ противник.

3. Отборен шампионат и точки – В отборния шампионат отбора се състои от един или повече дрифт автомобила и през целия сезон точките, които спечелят ще се обобщават за отбора. В края на сезона отбора с най-много точки ще бъде Шампион. Промяна на отбора по време на сезона не е разрешена.

4. Правило Още един път по време на битка внезапна смърт - Пилотите стават все по-добри и броя на Още един път става все по-голям, така че ще има само 2 броя Още един път битки (3, 4, 5 и 6 рън). В случай на равен брой точки след тези 6 (шест) битки, се достига до рън за внезапна смърт. Водач на първата битка с внезапна смърт е този с повече точки от квалификацията. Битката с внезапна смърт ще продължи само ако резултата е 5-5.

5. Правило за смяна на гуми и автомобил – Всеки пилот има право да смени своите гуми само след приключване на 2 ръна по време на батълите. По време на квалификацията, пилот няма право да сменя своите гуми след като вече е започнал своите рънове. Същото важи и за смяната на автомобил при повреда.

6. Наказание за малък ъгъл – Основният критерии при този спорт е ъгъла. По време на тандем преследващия трябва да бъде със същия или по-голям ъгъл. Ако ъгълът е по-малък, за да може да поддържа скоростта и да се държи с лидера – преследващия ще загуби точки. Ако преследващият използва тази техника, за да изпревари лидера, това няма да се счита за изпреварване и преследващият ще получи наказателни точки.

7.Наказание за бавен дрифт – Лидерът ако използва тактика, за да
предизвика недозавиване или завъртане на опонента му ще получи наказание – 0 (нула)
точки. Очакваме и изискваме висока скорост и битка на максимум!

8. Правила за нула точки – Пилот ще получи 0 (нула) точки в тези случаи:
Завъртане (в квалификация или битка)
Ако бъде изпреварен (в битка).
Умишлено забавяне на дрифта по време на битка.
Кара с непозволена тактика (в битка)
4 (четири) колела извън пистата (в квалификация или битка).
Голямо недозавиване (в квалификация или битка).
Умишлено докосване /блъскане/избутване на противника (в битка).

9. Съдийство – квалификация – Всеки рън се оценява по 4 (четири) критерия: Скорост, Линия, Ъгъл и Изпълнение. Само най-добрите рънове се броят! Скорост е критерият, с който водачът преминава цялото трасе, а не само скоростта му на влизането в завоите, т.е. средната скорост за целият рън. Максимален брой точки се присъждат за висока скорост на навлизане и постоянна висока скорост през цялото трасе. Линия е идеалния път на състезателния автомобил, по който трябва да премине през трасето. Линията е маркирана с вътрешни и външни маркери наречени Clipping Points. Вътрешните Clipping Points са маркерите, където предната броня трябва да премине максимално близо до тази точка. Външните Clipping Points са маркерите, където задната броня трябва да премине максимално близо до тази точка. Ъгъл е критерия, който показва обратното контролиране и относителното приплъзване на задната ос, който пилота прилага през цялото трасе. Изпълнение е критерия, който оценява общата визия и впечатление за целия рън. Пилотите трябва да демонстрират пълен контрол над автомобила през цялото време. Всички пилоти започват със 100 точки и им се отнемат точки ако не успеят да следват изискванията на съдийте и трасето. Всеки от съдийте дава оценка от 100 възможни точки и резултата е усреднен за всяка обиколка. Само най-високият резултат на даден пилот се брои. Завъртания, големи недозавивания или 4 (четири) колела извън пистата във всяка точка на трасето по време на преминаването, резултата е автоматично 0 (нула) точки. За първо място в квалификацията пилотът получава допълнително 15 точки в шампионата!

10. Съдийство – тандемна битка - Тандемните битки са базирани на 2 ръна, 1-към-1 формат, с конкуренти/състезатели групирани въз основа на квалификационна позиция (Top 16). Пилотът с по-добра позиция от квалификацията ще води първия рън, а следващия рън разменят местата си и пилота с по-ниска позиция от квалификацията води втория рън. Решаващ фактор за успех за водещия автомобил е да премине трасето с висока скорост и на пълна газ, без да допуска грешка докато е преследван от автомобила на противника. Преследващата кола трябва да се опита да притиска водещия автомобил най-малко със същия ъгъл или дори по-добър. Постоянството по време на тандемна битка е много важно. В повечето случаи пилота губи битката заради своите собствени грешки /бутане на конус, излизане извън трасето, недозавиване/, когато е пристиснат от преследващия го автомобил. Водещия автомобил трябва да успее да премине през трасето без да прави грешки били те от разсейване или натиск от преследващата кола. Клипинг точките се използват само в квалификация и не се ползват по време на състезание. Квалификацията с клипинг точки показва уменията на пилота, пълния контрол над автомобила и позиционирането му на пистата според изискванията на съдиите. Битка без клипинг точки показва уменията на пилота, как натиска автомобила до лимита му, по своя собствена линия и по време на натиск от опонент. Преследващата кола трябва да се движи поне толкова добре колкото водещата кола, което значи да кара със същия ъгъл, но също така да упражнява и натиск на водещия автомобил. Също така преследващата кола трябва да се опита да се движи на минимална дистанция за да спечели точки. Ако преследващата кола се движи с по-голяма скорост, но по-малък ъгъл, това няма да се счита за 5 - 5. Изпреварването с такава техника не се счита за изпреварване и преследващата кола получава наказание. Изпреварването не е задължително. Трябва да се изпреварва само когато водещата кола забави твърде много или е извън състезателната линия. Изпреварването трябва да бъде изпълнено максимално безопасно.
Изпреварването трябва да е по време на дрифт, без да се прекъсва линията на изпреварваната кола и в правилната линия. Ако при изпреварването има контакт, изпреварваната кола може да бъде наказана в зависимост от ситуацията. Преследващата кола трябва да се фокусира над дрифта и в това да притиска лидера, а не в изпреварване на всяка цена - това би било голяма грешка и най-често завършва с недозавиване на преследващия автомобил. Сблъсквания - състезателя предизвикал контакта ще бъде наказан. Съдиите са единстените лица, които решават кой е състезателя нарушил правилата.
Зона за ускорение може да бъде маркирана с конус или друг маркер и може да бъде разположена на стартиращата права за да запази тандемната битка възможно най-близка и с равни начала. Изполването на такава Зона за ускорение ще бъде съобщавано на самия рунд. Оценяването при тандемните битки ще бъде извършвано от съдиите по време на самата битка. Всяка една ще бъде с максимален споделен брой - 10 точки и резултат от рода на 5-5, 6-4, 7-3. Tочкуването е базирано на правилата описани по-горе.
В битка без ясен победител, елиминация от рода на Още един път ще бъде приложена и състезателите ще започнат още един двоен рън. След 6 (шест) тандемни битки ако отново няма ясен победител, елиминация тип внезапна смърт ще бъде приложена. Водач на тази елиминация ще бъде пилота с по-добър резултат от квалификацията. Съветваме водачите да използват добри тактики, като например оказване на натиск върху опонента с по-агресивен ъгъл на дрифт, пилотиране с по-висока скорост по време на завой и да демонстрират добра стратегия за втората битка, според резултата от първата.

11.Точкова система – Най-добрите 16 (шестнадесет) от пилотите ще получат
следните точки:

1-во място в квалификацията: 15 точки

1-во място – 25 т
2-ро място – 20 т
3-то място – 16 т
4-то място – 13 т
5-то място – 11 т
6-то място – 10 т
7-мо място – 9 т
8-мо място – 8 т
9-то място – 7 т
10-то място – 6 т
11-то място – 5 т
12-то място – 4 т
13-то място – 3 т
14-то място – 2 т
15-то място – 1 т
16-то място - 0 т
ВНИМАНИЕ: Точките в последния кръг са двойни !!!


Спонсор:
[You must be registered and logged in to see this image.]

Организаторите запазват своето право да правят промени по шампионата по-всяко време!

Всякакви видове Tweak програми са забранени!!!
Върнете се в началото Go down
 
ROTA DCB Series 2012
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1
 Similar topics
-
» ROTA DCB Series - Дискусия
» ROTA DCB Series - Записване и Скинове
» Global STD Series - Календар
» Global STD Series - Записване
» Global STD Series Season 2

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
 :: Общност :: Събития-
Идете на: