Здравейте! В тази тема ще пускам главно интервюта,новини и интересни моменти (highlights),касаещи български състезания,както и световни с българско участие. Дрифт,рейсинг,драг,раликрос...Всичко!
Започваме с едно интервю с победителя в Шампион на шампионите 2014 - Виктор Пасков
Представи ни се.
Ами,повечето от вас ме познават,но да си кажа.Виктор Пасков,на 17 години от Сливен.
Кога за пръв път игра LFS,и от къде научи за играта?
Не си спомням точно,беше преди доста години.Играх за известен период от време,след което спрях.После си купих волан и пак почнах да играя.Станах един от най-добрите дрифтъри,ако мога така да се изразя,след това започнах да се занимавам с рейсинг.
От къде идва никнейма ти - Scroller и откога го ползваш?
Нямам идея,просто ми хрумна ей така и го ползвам от както играех CS преди няколко години.
Как се чувстваш след Шампион на шампионите 2014? Чувстваш ли се като най-добрия рейсър в България,или просто мислиш,че късмета беше на твоя страна?
В част от спечеленото винаги има доза късмет,но все пак,както казах и преди,това че печелиш точно на този лейаут,не те определя като най-добрия състезател,защото просто е доста субективно.В България има много добри състезатели като Мишо Великов,Боби Ботев,Вени... С Краси не съм се състезавал,но съм чувал,че е най-добрия в LFS изобщо.Така че като нация сме голяма работа (смее се).
Ebisu style направи фалстарт на финала,мислиш ли,че можеше да те победи,ако не се беше забавил след самия старт и нямаше петте добавени секунди?
В края бяхме доста близо,но с оглед грешка,която направих,мисля че отново щях да спечеля.А и заради петте добавени секунди,които получи,не натисках на максимум,а просто,за да завършва успешно състезанието.
Каква грешка визираш?
При преминаването на последния шикан намалих доста повече от обикновено.
Имаше ли конкретен състезател,от който да се страхуваше,че няма да можеш да победиш?
Според мен,най-големият ми конкурент беше Боби,както и да не забравяме Алекс,който също е доста добър...
Мисля,че Вени допусна грешка,но той също е доста бърз...Иво също. Така че,не мога да определя точно човек,от който да се страхувам,че не мога да победя. Всички бяха много добри и се получиха добри гонки.
Как си обясняваш това,че рейсинг културата е недоразвита в България?
Обяснявам си го с това,че просто малко хора решават да се занимават сериозно с рейсинг. В локалното общество на LFS състезанията са малко,а състезателите са почти на изчезване. Състезанията са дефицит,да не кажа същото и за състезателите. Просто с няколко думи мога да кажа,че липсата на мотивация е най-основния момент.
В плановете на Диабло,сред всички състезания за 2015,влиза и проект,озаглавен "Рейсинг училище". Мислиш ли да се включиш като учител,и какво мислиш за този проект?
Наистина е едно интересно начинание за българското рейсинг общество,но все пак мисля,че аз самият не съм до там развит състезател,че да бъда учител. Все пак е нужно в това общество да бъде повдигнато самочувствието на участниците,защото всеки отказва да се състезава просто защото другите са по-добри. Но е важно добрата тренировка за едно състезание. С постоянството идват добрите времена,както и добрите резултати от всяко едно състезание.
И последен въпрос - Мислиш ли,че през 2015 рейсинг обществото ще се увеличи,с помощта на повече събития,шампионати и т.н.?
Не знам поради какво се дължеше липсата на активност в българското рейсинг общество през 2014 година,но се надявам през 2015 година да има двойно повече състезатели изявяващи желание за участие в такива проекти/състезания.В последните години много малко рейсъри останаха в нашето общество,а тези които продължават да карат се насочват към S2,където има и много повече конкуренция. Все пак се надявам много от играчите да повярват в себе си и да не се страхуват да се състезават,защото когато веднъж започнеш да се състезаваш спирка няма,и просто можеш да ставаш само по-добър и по-добър.